- Sklep
- Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
Każdy indywidualny klient ma możliwość zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny w ciągu 14 dni od dnia dostawy mebla pod wskazany w zamówieniu adres. Aby dokonać zwrotu, wystarczy wysłać Oświadczenie o odstąpieniu od umowy (poniżej w formacie .pdf) na adres forniro24@gmail.com. Tego samego oświadczenia możesz użyć w przypadku, gdy chcesz anulować zamówenie, które jeszcze do Ciebie nie dotarło!
Zwrotowi wedle Regulaminu Forniro24 nie podlegają:
- "rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji Konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb", czyli produkty zaprojektowane indywidualnie przez klienta, które w znacznym stopniu odbiegają od stałej oferty sklepu
- "świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy", czyli produkty, w których opisie zawarta jest informacja o tym, że nie ma możliwości ich zwrotu (to dotyczy m.in. przygotowania i wysyłki próbek tkanin)
Po otrzymaniu od nas wiadomości z potwierdzeniem otrzymania oświadczenia umówimy się, by odebrać od Ciebie mebel. Jakie warunki musisz spełnić?
1. Zdemontuj mebel, jeśli zdążyłeś go już złożyć.
Mebel nie spełnia Twoich oczekiwań? Postaraj się zdemontować go do stanu, w jakim otrzymałeś od nas. Jeśli masz z tym trudności, skontaktuj się z nami! :)
2. Przygotuj mebel do odbioru, pakując go w karton.
Zdajemy sobie sprawę, że opakowanie, w którym otrzymałeś od nas produkt, mogłeś pod wpływem radości całkowicie zniszczyć! :) Nie wymagamy w takim razie oryginalnego opakowania – wystarczą kartony, które znajdziesz w domu. Ważne, by mebel był starannie przygotowany do ponownego transportu! Pamiętaj, że podczas drogi produkt może być zniszczony m.in. przez uderzenia, otarcia i warunki atmosferyczne.
3. Wynieś mebel przed budynek!
Kierowca nie ma obowiązku wchodzenia do budynku po produkt i znoszenia go. Jeśli nie przygotujesz mebla do zwrotu (zdemontowanie, opakowanie i wyniesienie z budynku), możemy nie zgodzić się na jego odebranie! To znacznie opóźni całą sprawę, w tym zwrócenie Ci kwoty zamówienia.
Najważniejsze, by cały produkt wrócił do nas w takim stanie, w jakim dostarczyliśmy go do Ciebie! :)
Nie później niż 14 dni od dnia potwierdzenia otrzymania i uznania oświadczenia, zwracamy wszystkie dokonane przez klienta płatności (w tym koszty dostarczenia zamówienia)! Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takich samych metod, jakie wybrałeś podczas wyboru sposobu płatności (np. poprzez przelew elektroniczny lub gotówkę przy odbiorze zamówienia) – chyba, że wszyscy będziemy zadowoleni z innego sposobu zwrotu kosztów. Nie zwracamy kosztów, które klient poniósł sam, a których propozycja nie wyszła z naszej strony (np. próba zwrócenia zamówienia na własną rękę, bez złożenia oświadczenia). Dbamy o zadowolenie naszych klientów, dlatego również przy chęci zwrotu towaru doradzimy najlepiej! :)
W przypadku zakupów indywidualnych każdy towar objęty jest gwarancją aż 24 miesięcy! Jeśli zauważysz problem w korzystaniu z mebla, zastanów się, z czego może on wynikać – być może z nieprawidłowego montażu lub pielęgnacji? Niestety, takie sytuacje nie zostaną uznane w przypadku reklamacji. Pamiętaj, że zawsze możesz liczyć na naszą pomoc – odpowiednio doradzimy, by uniknąć niechcianych uszkodzeń! Produkty kupione na sklepie Forniro24 są nowe, a błędy w trakcie produkcji pojawiają się bardzo rzadko, drogą losową – w trakcie użytkowania mebla możesz zgłosić się do nas z takim problemem mailowo na adres forniro24@gmail.com. W wiadomości opisz dokładnie, co Cię niepokoi i jak chcesz to rozwiązać. Koniecznie dołącz zdjęcia i dane zamówienia!
W ciągu 14 dni odpowiemy na Twoją wiadomość! Jeśli wada produktu jednoznacznie wynikać będzie z błędu produkcyjnego (a nie z nieprawidłowego użytkowania przez klienta), zaproponujemy jedno z rozwiązań:
- pomoc telefoniczną,
- naprawę na miejscu (jeśli będzie to możliwe) lub u producenta,
- wymianę towaru,
- odbiór mebla i zwrot pieniędzy.
Przy naprawie towaru u producenta, wymianie lub odbiorze ze zwrotem pieniędzy koniecznie przygotuj mebel do ponownego transportu! Jeśli nie przygotujesz mebla (zdemontowanie, opakowanie i wyniesienie z budynku – szczegóły powyżej), możemy nie zgodzić się na jego odebranie! To znacznie opóźni Twoje zgłoszenie reklamacyjne!
Odnośnie zwrotu pieniędzy, odbywa się on nie później niż 14 dni od dnia uznania reklamacji. Zwracamy wszystkie dokonane przez klienta płatności (w tym koszty dostarczenia zamówienia)! Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takich samych metod, jakie zostały wybrane przy zakupie (np. poprzez przelew elektroniczny lub gotówkę przy odbiorze zamówienia) – chyba, że wszyscy będziemy zadowoleni z innego sposobu zwrotu kosztów. Nie zwracamy kosztów, które klient poniósł sam, a których propozycja nie wyszła z naszej strony (np. samodzielna próba naprawy produktu).
Pamiętaj, że reklamacja dla nikogo nie jest wygodną sytuacją – służymy jednak pomocą, by wszystko przebiegło sprawnie, w jak najlepszych warunkach! :)
W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do bezpośredniego kontaktu od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 pod numerem telefonu 884 885 507 lub mailowo na adres forniro24@gmail.com.